Garantie en klachten

GARANTIE
Wij doen logischerwijze ons best om de producten in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. 
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt dien je binnen twee weken contact op te nemen met ons. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee weken ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een reparatie of voor vervanging. 

KLACHTEN
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar liefsvansuus@outlook.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2022 - 2024 www.liefsvansuus.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel